mandag 13. september 2010

Sykkeltur!!!♥

Hallo!!
i dag var vi på sykkel tur med klassetrinnet som planlagt!!
jeg tok med en daim sjokolade !!XD
den var litt stor så jeg tok bare med den
jeg tok også med to burgere som jeg fikk i går
av sabrina sin mor siden vi hadde glemt og kjøpt!!-_-

da vi syklet til gikk det litt sakte fordi vi var bak c klassen!!
og det var ganske trangt!!
så det var ikkje så lett heller

da vio kom fram sa de at vi skulle "leke"
da tenkte jegø....OI leke
men det var faktisk gaske kjekt
sorry jeg glemte å si vi var på en strand Hehe!!
jeg og noen andre jenter fanget mange krabber!!

så var det mat!!
det tok litt tid med burgeren min XD
men jeg ble tross alt en av de første av grillen!!
da vi hadde spist skulle vi lage noe...

vi skulle lage sandskulpturer!
jeg var på gruppe med en som
heter ine og en som heter kristan!! XD
vår sandgreie ble litt misslykka

-frøydis♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar